E-fakturering

Krav til din elektroniske faktura:
- Fakturanummer og fakturadato
- Fakturamodtagers brugerID i Københavns Kommune (oplyses af rådgiver/fakturamodtager). BrugerID indsættes i feltet 'Deres ref' eller 'ID eller kontaktperson, og der må kun indsættes de fire til seks tegn (brugerID'et) i feltet (dvs. ingen navn eller mellemrum).
- Fakturamodtagers adresse, dvs. Københavns Kommune, Byggeri København, Nyropsgade 3, 2. sal, 1602 København V.
- Fakturamodtageres EAN-nummer, dvs. 5798009781642
- Hvis indkøbsordrenummer er modtaget indsættes det i feltet 'Deres ordrenr.'
- Leverandørens navn, adresse og CVR-nummer
- Varens/ydelsens art, mængde og pris
- Adressen, evt. etagen hvorpå arbejdet er udført
- Betalingsbeløb
- Momsgrundlag
- Momssats og/eller momsbeløb
- Valuta (evt. ISO-kode)
Oplysningerne er nødvendige for en effektiv sagsbehandling. Jo før din faktura bliver leveret til den korrekte godkender, desto hurtigere kan din faktura blive betalt. Betalingsfristen i Københavns Kommune er altid mindst 30 dage fra modtagelse af faktura.